Sån otur

2012-09-15 - 22:21:00
Idag hade vi tänkt ta en familjeutflykt hela familjen till astrid lindgrensvärld.. Så mysigt.
Men hela natten hade bamse spytt? han spydde upp frukostmaten och spydde i bilen efter att vi åkt 500 m . så jag bamse och wilja fick stanna hemma .. Barnen hade jätte kul och det är ju välbehövligt för dem att ha egentid med pappa , farfar och farmor med... Men jag är avis.. jag ville också!. men har man nu skaffat hund så får man ju ta ansvar över den, och inte ska bamse åka ngn stans när han mår dåligt.. jag trodde frukost spyan skulle vara de sista lixom .
Men nu är han som vanligt idag skönt det =) finste hund!.

Imorgon blir det en lugn dag iaf =) jag ska troligen rida och så skulle jag vilja plocka svamp.. får se va som hinns med. annars så får jag plocka svamp på måndag ist. innan lunchen . blir bra vilket som bara jag hittar massa svamp;)

Jag antar att bella vill hinna cykla å så imorgon med. :) det ska hon ju absolut få göra om vädret tillåter =) Sjukt att denna veckan snart är över.. Snart en ny .. en fullspäckad vecka iaf vardagarna för min del . Men skönt å ha lite saker planerade.. ska till bvc å väga wilja. Hon har blivit en riktig knubbis mitt lilla hjärta=) . Och så är det syon å lite så med. :) Och TATUERING:D:D äntligen .som jag längtat!


Blir så glad av att se dig så glad =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0