Im back!

2012-10-05 - 19:50:29
Nu är jag tillbaka efter några dagars uppehåll.. har varit mkt denna veckan och än är den inte slut.. Imorgon jobbar jag 4 natten denna veckan :) jag trivs! . Känns faktiskt super än så länge.. underbar personal och underbart ställe.
Skulle egentligen varit ledig i helgen men så skulle jag ringa å be dem lägga mig tillgänglig nästa vecka.. Men då frågade de om jag ville jobba imorgon med ;) kunde givetvis inte säga nej :) ..

På måndag jobbar jag natt igen . då ska jag även börja plugga.. Nu fan ska svenska B bli klar... eller svenska 2 som de heter nu :P .

Annars har jag ite så mkt planer just nu .. Har inte alls haft tid för bloggen så mkt runt om just nu . Mycket som ska fixas . Många planer som måste göras .. .Hatar att vara ute i sista sekunden . tur att vi har lång tid på att planera. vill ha det perfekt! .



Nu blir det tv mys.. <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0