15 augusti

2010-08-15 - 21:01:04
Jag är så trött. Fattar inte hur jag kan vara det,.. Sovit för mkt kanske?
Har iaf haft en toppen dag.:) Ätit gott å så. Hade tänkt ta massa bilder men de glömdes bort ;) .
Bella har varit lite gnällig idag .Så tog febern  nu när vi kom hem.. hon hade lite feber så hon fick lite panodil innan hon skulle sova.. hoppas det är någon hon bara har haft idag hade ju varit typiskt om hon blev sjuk nu lagom till dagis börjar igen ..
Vi hade även tänk ta kort på barnen imon osv. så hoppas verkligen hon är fri från febern..

Imon ska vilicia iaf till bvc=) ska bli kul å se hur mkt hon väger=) jag ska även passa på att väga mig på bm våg..

Nu ska jag ta det lugnt framför tv tills de är läggdags..
Postat av: Hannele - snart 2barnsmamma

Svar:

Såja nu har jag berättat i bf-inlägget hur mkt Kevin vägde och det när han föddes :)

2010-08-16 - 10:01:57
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Hannele - snart 2barnsmamma

Svar:

Tack för din gissning ^^,

2010-08-16 - 10:14:22
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0