Dagis..

2010-08-24 - 14:29:50
Bella var så glad när jag kom.. sprang tyill vagnen å kollade lillasyster.. klappade henne på huvudet å sa hej.. Sa hej mamma.. gav mig en kram.. sen frågade hon var pappa va...pappa jobba sa hon då..
Det hade gått super bra på dagis idag.. hon hade varit glad hela tiden . ätit super bra  å så.. hade lite svårt att omna bara för de var ngn som störde henne men sen flyttade de ut den som störde då somnade bella gott :) hon sov i 1,5 timme så som hemma typ =) .

Hon ville inte gå hem utan tänkte springa tillbaka till dagis.. Frågade henne om hon hade saknat mig men de hade hon inte :P . Jag är så otroligt stolt. Även fast uppehållet varit så långt så gick det kalas..


Innan vi (jag och vilicia) hämtade bella så hade vi varit ute på en rask promenad i 50 minuter.. jag var helt slut.. konditionen måste tränas upp igen ;) . så ska ut å gå imon igen tänkt jag... så skönt med friskluft å när det blåser svalt.. tea blev glad när hon fick sig en långrunda när hon kom hit =).

Idag är det bara jag å bella som ska äta..så vi ska lyxa till de lite.. massa mys ska vi ha.. hoppas vilicia är snäll så underlättar det matlagningen lite ;) .

Nehe nu ska jag mysa med bella
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

Japp, den kom för nån dag sen :) Än så länge den enda, hoppas jag slipper fler. Dock syns den knappt, man ser den bara i viss ljus :P Så får väl vara glad för det :)

2010-08-24 - 18:44:49
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

När ska du få hem tea igen då? :)

2010-08-24 - 18:47:37
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

Ja jag såg det nu men har inte tänkt på det förrens nu :)

2010-08-24 - 21:34:38
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

Jaha ;) trodde hon bara var på besök eftersom du skrev "när hon kom hit". Så hon har flyttat hem igen nu då?

2010-08-24 - 21:35:41
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0