Fredag kväll

2010-08-20 - 21:19:39
Dags för dagens uppdatering kanske ;)har inte samma tid för bloggen längre ;)
Vilica är mer vaken å bella vill ha väldigt mkt uppmärksamhet hon med..
honHar ju varit sjuk i början på veckan och igår trillade hon å fick världens fläskläpp.. Så hon har varil lite små gnällig. Men med den fläskläppen så förstår jag.. de måste göra sjukt ont! .

Just nu så sover alla här hemma.. Jag funderar med på att lägga mig snart.. är egentligen inte alls trött men sköntt att bara ligga i sängen å varva ner.. tillslut så somnar man ju ;) .

Dagen började med en sovmorgon för min del.. Underbart måste jag säga.. Därefter blev de färska frallor å så till frukost.MUMS.. När mamma kom hem å så så hämtade hon tea å så åkte vi å handlade lite =).
Vi har även hunnit med utelek hela familjen å så =).- Har varit en toppen dag helt enkelt .

Nu ikväll har vi inte gjort så mkt.. jag tog en långdusch då jag hade fruktansvärt ont i magen men duschen hjälpte.. Älsk åkte å köpte lite godis som vi knappt ätit något av men nu har vi ju de hemma iaf ;) haha .
Jag har kokat bröstpumpen å så med.. ska börja använda den tänkte jag, vill inte att de ska bli som med bella när jag fick åka in akut å opereras å inte hade jag ngn bröstmjölk utpumpad så nu ska jag fixa de i förebyggande syfte ;)

ska slänga upp lite bilder med tänkte jag, måste bara lägga in dem på datorn;) . Ska se om jag kan ta ett kort på mitt underbara halsband som jag fick när jag fyllde år.. =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0