När ?

2010-08-11 - 22:24:28
Dåligt med uppdateringar idag men har inte haft lust..
På dagen har vi städat en massa så nu är det fint här :) . iaf till imon när trollig vaknarå alla leksaker ligger på hela golvet igen ;) . jag ska även ta tagi å städa mitt data skåp som ser ut som fan rent utsagt men de får bli en annan dag :P .
På kvällen har vi haft lite besök. :) åt lite sockerkaka å så . gott gott.
Nu har jag å älsk precis kollat klart på wallander-vittnet..bra vaar den precis som de flesta wallanderfilmerna :P .

Imon ska vi hem till syster iaf.. ska bli kul. länge sen vi var där nu ju..Hoppas det är fint väder då med så Bella kan vara ute å leka massor i trädgården:) tror de blir lite tårta å så i förskott till mig å de :P . aldrig fel :P.

På måndag ska vi till bvc föresten..ska bli super kul å se hur mkt lillan väger då =).
Vilicia är föresten stark i nacken för att vara så liten.. :)

juste är det någon som vet när man kan börja träna magen å så :P jag har helt glömt eller brydde mig inte förra gången:P men denna gången tänkte jag vara lite duktigare ;) .  

igår hade jag å älskling varit tsm i 3,5 år kom vi precis på ;) . tänk vad mkt vi hunnit med å vad tiden går fort :P .

Nehe nu säger jag god natt. :) hoppas  på att ha lite bättre blogglust imon
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

Efter en vaginal förlossning tror jag inte det finns några direkta regler för när man kan börja träna magen :) Men nån/några veckor kanske man ska vänta eftersom magmusklerna varit uttöjda :) en fråga på bvc för säkerhets skull, hon vet ju säkert :)

2010-08-12 - 08:09:30
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0