Måndag

2010-12-06 - 09:13:13
Blir bara mer  å mer glad över min telefon.. tack vare den så har även jag internet på min datpor fram tills att vi har fått det riktiga internet :) Underbart.
Jaha idag är det måndag redan.. Ny vecka ovh jag börjar plugga..Känner mig riktigt pepp.. Kollade igenom uppgifterna för denna veckan å så igår. Hoppas tiden räcker till och på intressanta veckor med religon plugg ..

Vi gick precis upp iaf. Bella var uppe inatt vet inte varför men hon somnade om igen iaf :) .
Vilicia åt en gång vid kl 6 så hon åt inte på 9 timmar :) om man nu ska räkna de lilla som hon åt vid halv 9.
Sen kommer moa hit iaf :) trevligt.. jag ska plocka iordning lite till här hemma.. Imon kommer tea hem:D:D:D
Saknat henne. Jag och moa åke nog in till kalmar för att hämta henne.. Ska kolla om vi kanske kan ta ikea  i samma veva med å köpa en sak.. Beror ju på om moa har lust :) Vill få iordning ett rum i taget nu.. eller helst alla på en gång men de tar ju sin lilla tid :) Två rum som ska målas om om jag får välja med.. eller köket ska målas om men väntar tills bella går på dagis då finns de lite mer tid.. Nu har jag nog med att ha båda barnen hemma och att börja plugga :P .

Nehe Frukost dags...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0