Fredag kväll

2010-06-18 - 19:46:12
God kväll :) har varit en lugn dag för mig idag :)ensam hemma.. behövde det idag så jag har bara suttit här å inte gjort något alls:) bella har haft super kul ute med farmor å farfar, myst med hästar å så :)
Ikväll ska jag inte göra ngt.. tänkte se om det är något bra  på tv eller om man kanske ska se en film..
hoppas vi har någon bra hemma.

Imon har vi inte heller några planer :) ganska skönt att inte göra något:)

nu ska jag kolla igenom filmerna vi har å se om det är någon vi inte sett sjuhundraelva gånger ;)






Glöm inte gissa när bebisen kommer :)
Och på vikten å längden här :)
Postat av: Alexsandra- snart 3-barnsmamma

de är om en v ungefär igen, de får vi se vilket av de som de blir för den ligger nämligen i säte så gör de de då med så kommer de bli helt annorlunda o då får vi prata om de då med läkarn..annars är vi "beviljade" en igångsättning 37+0.. så hoppas den vänder sig för vi vill inte göra vändningsförsök och vill helst undvika snitt igen.. Är allt bra annars med er?? kram

2010-06-18 - 21:31:36
URL: http://alexsandraas.blogspot.com
Postat av: Farsan...

Ska du inte skriva ut namnet & könet?

Vilicia.... :)

2010-06-18 - 22:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0