Söndag kväll

2010-09-26 - 19:15:16
Nu ärjag hemma efter en promenad...=)
Imon är det lite shopping som är planen..jag ska hämta min vinter jacka som jag lagt undan sedan ska vi handla mat..
Skönt att ha de klart med vinterkläder.. Jag behöver bara ett par vinterskor med.. Jakob har vinterkläder, han behöver snarare ett par byxor ;) bellas overall är köpt(en everest blev de tillslut)  och vinterskorna ska beställas.. Vilicia har overaller som hon kan ha nu så hon behöver inte ngt än heller.. få se om hon hinner växa ur dem..
Sen är det dags för alla julklappar å födelsedagpresenter som ska handlas.. mkt nu känns de som ;) haha .

Om 45 minuter börjar dagens tv program.. Ensam mamma söker sedan är det Irene huss.. så kvällen är räddad;) inväntar bara älsk nu så jag slipper kolla själv på irene huss. :) ska diska efter maten å plocka iordning lite..
Tea ska ut med.. Skulle spinga ner i tvättstugan med men de tar jag kanske  i samma veva som jag går ut med hunden å kollar om de finns ngn tvättid annars får jag kolla imon :) .
Jag fick så mkt energi efter promenaden.. Känner mig hur pigg som helst.

Bella har föresten varit på ett toppen humör. tror hon behövde komma iväg å bli lite bortskämd ;) . hon står ju i centrum hela tiden när hon är hos farfar å farmor:) Här hemma får hon ju dela med sig av lite uppmärksamhet till lillasyster.. :P

Vilicia somnade precis -- jag som la henne på magen för att träna nacken lite ;) haha .. men ikke... nu snarkar hon så gott ;) . dock är hon fortfarande snorig:/
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia ♥

Haha ok;) Nej jag tänkte inte heller att det var Idol först men sen kom jag på att det var det. :)

2010-09-27 - 18:09:17
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0