Tisdag

2010-09-07 - 10:28:32
Uppdateringen här har varit kass. men har varken haft ork eller lust att tänk på bloggen.. Helgen slutade kasst så vi hoppar den biten..

Igår kom min älskade syster.. Hon ska jobba här i två daga(idag och imon) . Bella blev överlycklig när moster kom...Så igår åkte vi å kollade lite skor å kläder å så .. sen hem å laga mat.. eller juste jag klippte migigår med.. inget märkvärdigt , bara topparna.. Har ju ändå håret bara uppsatt typ :P .

Imorse när bella vaknade sprang hon ut ur sovrummet å ropade på jane.. (hennes moster)Hon blev så besviken när hon inte var här.. (hon sover inte här utan hos en annan ;) ) Men så berättade jag för bella att hon kommer när hon slutat jobbet å bella varit på dagis,, jaha sa bella då å sken upp som en sol=) .

Nu är lill troll på dagis iaf =) så där har hon nog super kul:)
Vilicia sover så gott just nu.. tänk att hon redan är över en månad? .. Hon är så duktig. följer så bra med blicken vilken hon gjort länge.. stark i nacken osv.. jag är så lycklig som fått dessa underbara barn.. Älskar er!

Jag ska fixa lite frukost sedan blir det en promenad för min del.. Hur jag nu ska orka de ;) .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0