Torsdag

2010-09-30 - 17:05:43
Nu har vi ätit mat, kvällen är snart här. är själv med båda barnen älsk är å jobbar sent idag .. suck..
Jag är helt slut,känner mig som ett levande lik. kan inte somna  på kvällarna vet inet varför. kanske för mkt runt om kring? .
men men. var iaf  å plockade svamp med mamma innan hittade en hel del så jag har ju ngt att göa när bella lagt sig :P tråkigt som fan men gott å ha i frysen  så vad gör man inte ;)
blir nog lite svampplocknng nästa vecka med  om mamma kunde :) .

Tänkte iaf att vi skulle ut å gå en sväng snart.. kanske piggnar jag till i den friska luften om inte annat så kan man ju hoppas att barnen blir lite trötta;) haha .

Imon är det fredag å helgen börjar =) kommer bli en bra helg tror jag. längtar till imon å hoppas  på lite tur!!

Nehe nu ska jag fixa barnen .. vilicia ska ha mat å så innan vi kan ut  på en promenad..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0