Andrahand

2011-04-13 - 22:13:51

God kväll :)
bloggen är inget som jag prioriterar just nu . det märker ni säker både med bilder och text.
Tänkte bara säga att kvällen gått bra- Jäklans vad massa rådjur de var ute nu..
Skönt att vara hemma iaf. så nu ska jag ta denna kvällen till att ligga å läsa i min underbara säng. Imorgon är det åter jobb. :)
Tycker det är underbart att få komma hemifrån lite. Jobba och så. sedan trivs jag verkligen med personalen . Även om de är äldre så är de så himlans goa :)
Men jag är riktigt nervös inför imorgon :P då ska jag vara själv haha . Aja kan ju inte bli värre än att jag kör fel eller så :)

Nehe om man ska krypa ner och läsal ite psykologi :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0