god kväll

2011-04-27 - 21:50:15
Ett litet avbrott i pluggandet.
Har varit en lugn dag idag varit ute en promenad bakat med bella å lite så .
Inte gjort ngt speciellt allt. men skönt det med ibland :)
nu sitter jag och pluggar . lagt fram kläder till imorgon ska bara leta efter strumpr bland tvätten.. jag hatar strumpor :P

Imorgon blir det en tidig sådan. ska upp tidigt. tidigre än vanligt iaf. Ska vara hos tandläkaren med barnen kl 8. först vilicia ooch sen bella. ja vad nu vilicia ska göra där. men de ville att hon skulle komma så då gör vi ju de. :P några tänder har hhon ju inte än :P segis med tänderna.. haha men de kommer väl snart kanske :P
Bella ser framemot det iaf;) får väl se om hon tycker de är lika kul imorgon :P

Efter tandläkaren så är det BVC som står på schemat.. ska prata med dem om vilicias eksem klåda och allt de där.. Undra vad de säger.. Ska nog väga lillfisen med . tror hon vuxit bra sen sist iaf :)

Nehe nuska jag fortsätta plugga innan jag ska på strumpjakt :)


21 dagar kvar :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0