Tisdag kväll

2011-04-05 - 19:19:22
Nu ligger barnen och ska sova. Vilicia har somnat så gott för länge sedan men inte bella;) Inte konstigt att vilicia somnade så fort hon har knappt velat sova ngt idag :P
Jag ska ta tag i lite nödvändigheter.
Börjar kvällen med lite matte. Har en redovisningsuppgift som ska vara klar denna veckan där saamt slutprovet. så måste ju börja med ngt. Så redovisningen står på schemat.. Sedan när de bra tv programen börjar så är de vika tvätt som gäller och plugg i pauserna:) idag är jag på sådan grymt ba humör så jag känne mig riktigt pepp.-
Denna veckan kommer bli kalas :) . ge mig fredag tack :)

ha en bra kväll nu är de plugg som gäller. få se om de kommer in fler bilder sen :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0