Onsdag

2011-03-30 - 14:54:11
Nu har jag ringt dit jag skulle idag kalas de hör av sig på måndag eller tisdag n'ästa vecka. Perfekt. Datasystemet låg nere så var lite kaos idag haha..
well well, nu har jag ngt och se framemot. ganska skönt att de drog ut lite på tiden då jag läser två kurser på heltid nästa vecka :) .
Nu håller jag bara tummarna på att det ska gå super bra :D

jag har sjukt ont i örat. hoppas de släppper till imorgon. hade velat gå ut och busat med barnen men jag orkar inte helt slut i kroppen och ja örat värker som fan ;/ hoppas vädret är lika fint imorgon så man kan gå ut då =) imorgon blir de 'även en runda till kalmar så frisk hade inte varit fel. Måste köpa en doppresent och så imorgon iaf :)

nehe nu ska vi leka här hemma:)


Hoppas<3
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia

Aha nu kanske jag vet vad du pratar om, dedär hemtjänstgrejset eller? Eller vad de nu var :P

2011-03-30 - 16:08:39
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0