Söndag

2011-03-06 - 19:30:09
NU så har jag tid för lite uppdatering. Helgen har bestått av en sjuk bella. eller iaf fredagen och lördagen. i
dag fick hon komma ut lite då hon bara hade hostan kvar. Och frisk luft har ju aldrig skadat.
Har iaf trä nat med hundarna idag . eller tea har typ stört de andra som har tränat ;) haha
När vi kom hem därifrån kom vi hem till en sjuk vilicia ist.. Hennes första feber. men hon är ganska pigg ändå. Hoppas hon slipper skiten snart.

Vädret idag harju iaf varit toppen. Då kan man inte annat än att njuta..
Min kväll ska iaf bestå utan solsidan  och plugg.. Idag MÅSTE jag plugga. har varit dåligt med de i helgen.

Nehe nu ska jag ta tag i skiten ...
Hoppas er helg varit bra =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0