måndag

2011-05-16 - 08:26:54

Attans vilken jävla träningsvärk jag har. helt sjukt.. haha det märks ju att man ite suttit på en häst på länge;)
Men de försvinner nog snart. känns skönt att ha gjort lite nytta iaf :)
Idag ska jag städa och så, imorgon kommer mammsen och sover här så då får de ju vara fint ; ska tvätta upp och vika. dammsuga och skura...

Hoppas inte det blir allt för fint väder idag för då blir ju inget gjort. då är man hellre ute :P
ska åka och posta två brev och handla lite sen med:) så har inte så mkt planer idag eller inga roliga... ut en promenad måste jag eller om jag ska springa ikväll kanske :P?

Nehe nu ska jag fixa lite . vilicia måste sova med . hon är gnällig as hell ;)

2 dagar:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0