Måndag

2011-05-09 - 15:31:33
Nu har det redan gått en vecka i maj. Och idag har vi haft kalas väder.. riktigt varmt och skönt. varit ute hela förmiddagen och efter lunch tills nu .. nu vilar barnen .. jag ska dammsuga av å så tänkte jag.
 Måste verkligen plugga sen med.. varit dåligt med det nu den senaste tiden .
Men ikväll komma lite vänner . vi ska grilla och så :) . Får se vad jakob köper med hem för jobb. men tror de skulle bli lax? .

Vilicia är så himlans duktig som står lite själv nu :)
De har njutit i de fina vädret.. började med en promenad sedan har vi varit på tomten .. :)
bella älskar att sitta där å äta mellis :) .
nu liggerh on på soffan och ör helt slut mitt stora hjärta:) .

På onsdag kommer mamma och M hit :) ska bli trevligt äta lunch fika och gå till stranden. Sen på fredag ska jag till växjö. Oj vad jag längtar.. ska bli super mysigt :) sen hoppas jag allt går i hops sig för helgen så som jag tänkt.. Men soveri af kvar i växjö till p lördagen .

Nästa vecka komma också bli toppen.. fan vad jag längtar:)



Postat av: Emma

Ja precis så känner jag med. Nej nu är det verkligen nära :D



Hoppas det är bra med er. Kram

2011-05-10 - 19:35:16
URL: http://familjenperssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0