Onsdag kväll :)

2011-05-04 - 22:44:16
Så nu jävlar har jag tränat.... Nu ska jag bli fit for fight:)
peppad som fan är jag .kan gissa på att min träningsvärk i mgen kommer vara ännu värre imorgon ;)
Imorgon ska jag börja dagen med havregrynsgröt...... sedan blir det ut och gå med.. (undantag om det är skitdåligt väder ;) )
avnjutit min sista goda cola nu iaf :) god vad god den var ....en dag i veckan ska jag iaf få unna mig en cola:P ahah

Nu har vi skickat in papprena om bellas dagisplats med :) toppen. tror det kommer bli super bra.. ska ringa dem på dagis och kolla när vi ska skola in och så :) .
Men det är ju ett tag tills dess ...

Nehe nu ska jag fortsätta slappa innan läggdags:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0