Sovmorgon

2011-05-04 - 09:00:33
Idag har lillfisen tagit en sovmorgon... hon sover nämligen än och kl är tio i nio ;) .
Hörde henne säga ngt vid halv 8 men hon somnade om lika fort :P
 bella äter frukost. jag borde med göradet.. har så svårt för frukost. bella får alltid en macka framför tvn :) förutom på helger när vi äter allihopa då:)

Jag borde kolla igenom psykologin. har betygssamtal i det idag,skönt att ha det klart. :) sen ska jag posta lite paket idag med. och även två brev.. så idag har jg lite att fixamed men det är ju bara kul :) 
Ska även ut och gå idag... från och med nu så är det minst en h prommenad varje dag helst två :P .
(undantag om jag jobbar mkt på en dag)  
Hoppas på att få svar på ett mejl idag med. vill vill vill.
skulle åkt in till staden idag men slapp de.. skönt. hinner jag få lite nytta gjort :) 

Ge mig sommar sol och värme tack. :) 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0