Första advent:)

2011-11-27 - 16:41:30
Jag har verkligen varit sämst på att blogga nu den sista tiden , Man tappar väl lusten helt enkelt. Iadg har jag iaf gjort pepparkaksdeg så imorgon ska jag och barnen baka pepparkakor :) . Pepparkaksdegen blev ju god iaf så hoppas även pepparkakorna blir det :P Bara dem inte blir för tjocka :) ska ta lite bilder under baket imorgon;) antar att mkt av degen som barnen får hamnar i magen ist för att bli pepparkakor:P haha . nu håller jag på med middagen sen ska jag göra saffranskaka som jag kan mumsa på ikväll med lite glögg, är det 1 advent så ska man ju mysa ordentligt :) . Hade riktig mysfrukost med frallor, ägg, bacon och givetvis tända ljus idag på morgonen:)Vi tog oss även en sovmorgon till halv 9 vilket var väldigt välbehövligt då jag var uppe alldeles för länge känner jag idag. Ikväll ska jag hinna med lite plugg innan jag ska inta mysplatsen i nya soffan:) Jag älskar vår nya soffa, den är stor och så otroligt skön :) Ska uppdatera er med lite bilder sen från bellas födelsedag och även lite annat som kan finnas på kameran:P . Legat lite på latsidan även vad gällande att ta kort. Men nu är det dags å bättra sig igen känner jag :) Har mkt plugg å göra nästa vecka, en ny kurs börjar och jag ska även ha nationellt prov i matte b den 9:e. Det ska gå bra. för jag ska få bra på detta! . Funderar även på om jag ska börja läsa matte c nästa termin, Hade varit kul :) kommit in matten igen och tycker det är riktigt roande :P . Ska nog prata med min studievägledare om det. Nu kan jag faktiskt helt ärligt säga att jag vill ha snö, Jag vill känna en riktig julkänsla, vill kunna dra bella i pulkan till dagis och kunna göra ljuslykta på tomten :) För inte kan vi väl ha en jul utan snö iår? Vore ju katastrof! . Men lagom snö är bäst, ingen snöstorm tack! Idag skulle vi åkt in till julskyltningen tänkte jag men ing vidare i detta vädret, tyvärr. Nehe nu ska vi äta sen ska jag ta tag i allt jag nu skulle göra idag :P . Hoppas ni haft en bra 1 advent:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0