Måndag

2011-11-14 - 14:40:27
Oj nu var det ett tag sen jag skrev igen. Har haft fullt upp tydligen;) . Idag har jag fått lite gjort iaf. Matteprovet än nu skrivet, så himlans skönt. Jag och Moa har även bytt till vinterdäck på bilen, attans vad duktiga vi är ;) Har lite kvar på min lista på vad som ska hinnas med. En inlämninsuppgift ska bli klar. plocka iordning, här hemma . Hinna med lite tvätt, ¨Plugga på det som jag snart ska ha betygssamtal i :) Så lite ska jag hinna med. men de är nog inga problem . Imorgon blir det ännu en bra dag förhoppningsvis, hoppas även jag får tillbaka matteprovet :) Nehe nu ska jag ta fram lite kläder till bella som hon ska rida i. ska ju bli kul ås e hur mkt träningsvärk jag får denna gången ;)
Postat av: Anna

vi är tillsammans igen. :)

2011-11-15 - 20:32:08
URL: http://annafindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0