mysig helg och ny vecka

2011-11-07 - 13:44:30
Har haft en mysig helg. Var barnfira lördag till söndag. Det behövs ibland. så vi gick ut och åt, tusan vad gott de var,
Vi åt potatisgratäng sen fick vi kött(oxfile) på en sten som var 400 grader.  köttet var inte genomstekt då utan man fick steka det så mkt man själv ville på stenen, sedan så fick mangrönsaker till som man kunde grilla å stenen. Helt ljuvligt var det. Tre olika såser var det till. kommer bara ihåg att det var rödvinssås och beasås, Kommer inte ihåg den sista. Men riktigt gott och man blev sjukt mätt sen :)

Sen bowlade vi på kvällen. dock van jag inte. :P bättre lycka till mig nästa gång helt enkelt =)
 På söndagen åkte vi å hämtade barnen sen bar det hem till A och M och alla hästarna. Där fick vi lunch sen fick bella rida, Oj så nöjd hon var :) Även vilicia fick testa å sitta på hästen.
Favorithästen är hingsten. "min häst" som bella säger :) så otroligt snäll =)








 Nu ska vi snart hämta mamma vid bussen . sen blir det lite mellanmål innan det är dags för ridlekis :) idag ska bella alltså prova på och se om hon tycker det är kul=) .
Spännande.

Nehe nu måste jag skynda mig lite =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0