Onsdag

2011-11-16 - 08:15:49
Dags för en ny morgon och en ny dag. Jag är super förkyld. drygt.¨Måste köpa nässpray så jag bli av med nästäppan . sjukt jobbigt. Sovit super dåligt inatt just för att man vaknar hela tiden av att man är täppt. :S Idag har jag lite jag ska göra iaf. Ska se om vi ha allt hemma så jag kan fixa en paj och frysa in. :) kanske tillochmed två om det räcker till de. perfekt för hjärtat att ta med till jobbet och så :) Sen har jag matte lektion. :) skoj. så glad över att det gick bra på provet :) 3 fel bara varav ett slarvfel . Igår var vi även ute och åt på gästmatsalen i gamla skolan . Dock inte alls så nöjd. Det gånger man ätit där innan har varit bra men nu var de dåligt å då var det ändå treor . knas. Bla var hummern slut :( jag som sett framemot det. Sen var cream bruleen inte stel utan rinnande . och dem serverade den ändå även om de visste om det. Pinsamt! . Nehe nu måste jag börja klä på barnen så de kommer iväg till dagis :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0