Tisdag

2011-11-01 - 08:49:14
Nu är mina troll på dagis. Tisdag idag då, vilicia blev ledsen. Fröken trodde att det kan beror på att det är första dagis dagen på veckan efter 4 dagars uppehåll.
Hoppas det blir bättre sen. de andra dagarna har hon ju super kul iaf :)
Nu ska jag börja städa och plugga. Databordet ska jag börja med nu .samtidigt kan jag kolla lite på vad jag ska hinna plugga på idag:)

idag känns det som en bra dag:) ser nästan fram emot att städa, en dag närmare helgen, en dag närmare bellas födelsedag och första advent. oj vad vi ska baka lussekatter då:)

Lycklig <3


9 dagar kvar
Postat av: Annellisaa

oooh vad gott med lussebullar:)

2011-11-01 - 09:18:00
URL: http://annellisaa.blogg.se/
Postat av: amanda

De vet jag inte ännu, ja man är borta en hel vecka å så kommer man hem vissa helger.. i 3månader .. Får väl se framåt.. ifall ja ska göra de så måste ja läsa upp matte A först så är ett tag kvar isf så ska ta å fundera på de!

2011-11-01 - 21:48:19
URL: http://amandawibergsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0