så stolt mamma :)

2011-11-07 - 19:46:51
så otroligt duktig. ich jag är så otroligt stolt. Tänk min tjej snart tre år rider alldeles själv. Hon travade även idag då styrde jag hästen och hon höll i sig. :) hoppas hon tycker detta är kul för jag tror att hon kan bli riktigt duktig. Hon har redan super bra balans lixom.






Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Hej!



Jag heter Linda och är 18 år och går på Danderyds gymnasium i Stockholm. Jag håller nu på att skriva ett arbete om unga mammor och undrar om jag skulle

kunna få lite hjälp och ställa lite frågor till mitt arbete?



* När blev du gravid och hur gammal är du och barnet nu?

* Har din tidiga graviditet påverkat dig och din gymnasie/skoltid?



* Hur har graviditeten påverkat dig negativt/positivt?

* Är du fortfarande tillsammans med killen du fick barnet med?



* Nu i efterhand, känner du att ni kunde ha väntat med att skaffa barn eller kom det som en plötslig nyhet?

* Har du fått något ekonomiskt stöd för att klara dig, bor du hemma eller i egen lägenhet?



* Känner du att du sticker ut från samhället i och med att ha skaffat barn i tidig ålder?

* Vad har du fått för respons på din blogg, positivt eller negativt?



* Hur känner du dig som mamma? Är det svårt att klara av situationen ibland? Får du hjälp från kommunen, föräldrar, släkt, vänner?

* Hur påverkades dina föräldrar när du blev gravid och ville behålla barnet? Tänkte du någon gång på adoption?



Hoppas på svar! :) Det skulle vara underbart och väldigt tacksamt till min uppgift i samhällskunskap.



MVH



Linda Kvist

http://lindshe.blogg.se

[email protected]

2011-11-08 - 09:42:37
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0