Stressigt

2011-10-19 - 08:59:56
Stressig morgon idag . Barnen är iaf på dagis nu , inga tårar från vilicia. Skönt. men tror det kommer komma sen . brukar ju komma ett bakslag senare. Hon blir däremot så glad så hon blir ledsen när man kommer :P samtidigt som hon sträcker efter att få komma upp så åker läppen ner å tårarna börjar rinna . Gullunge.

Hmm egentligen ahr jag inte alls tid för de här ;) har matte lektion om en halvtimme. haha .
Sen blir det in till mamma äta lunch och ta med sig henne tillbaka :) hon får vara barnvakt ikväll när jag ska på en kurs. Intressant kommer det bli :)
ska även till syon idag . funderar på hur jag ska lägga upp kurserna :P svårt de där.
Lite kurser med praktik kommer det att bli nu iaf.

Nehe om jag kanske ska klä på mig- åka å tanka bilen sen räkna lite matte;)
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia

Okej. Ja skorna har hon kunnat länge men blev så förvånad att hon liksom förstod "ta av" och "byxorna" och genast visste vad hon skulle göra. Men det är säkert som du säger, man glömmer så fort :) Det kanske Bella också kunde i den åldern :)



Lägg upp bilder för tusan, skitlänge sen ju!

2011-10-20 - 14:50:42
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0