=)

2012-04-24 - 12:42:38

Nu har jag haft matte. ska snart äta lite .. majskolvar får de bli för de fanns hemma. orkar inte ta mig till affären .- så hoppas jag ska komma på ngt bra till middag också . :P sugen på hemmagjord pizza så de kanske man ska göra :P
värt att fundera på en stund iaf.
matten gick bra och har en del å räkna nu när vi är lediga nästa vecka.. då är de ju röd dag.


Denna veckan som började med en lugn vecka blev genast mkt mer uppbokad.. bla ett väldigt kort med skönt jobbpass på torsdag . plugg(som jag inte ens fått hem grejerna till än, suck)
 så har lite å göra iaf :) imorgon ska jag storhandla är tanken så ikväll blir de till å skriva en inköpslista.. förhoppningsvis blir den inte allt för lång. haha.

Nehe nu är de dags å ta tag i hemmet osv medans barnen är på dagis
Btw så är de ju långhelg snart... underbart vad jag ska njuta. hoppas vädret kan vara på topp med.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0