Långfredag

2012-04-06 - 20:34:25
Denna dagen har jag spenderat i en bil och på ullared :)lite fattigare och lite saker rikare ;) haha .
Det var alldeles för mkt folk idag men tur var väl de för annars hade väl ännu fler saker hamnat i vagnen ;)

Det blir en tidig kväll idag iaf. Imorgon blir det en härligt mysdag hemma. =) Skulle behöva städa lite i barnens garderober osv. även vår garderob. Där har vi även alla barnkläder typ undra när man ska finna ork och titta igenom vad bebis kan ha.. :P . haha . Ska ta ut spjälsängen från vilicias rum och sätta in den i vår så de blir lite mer plats i hennes rum. Måste göra iordning där. och sudda ut all jäklans blyert som hon målat på väggen. Busen! 
Så har lite å fixa med. :) skulle även behöva städa och fixa lite. Få se hur mkt jag orkar och hinner med helt enkelt. :)

Nehe nu ska jag sätta mig i soffan och bara njuta av lugnet :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0