Fredag..

2012-08-03 - 08:40:06
Redan helg. tiden går alldeles för fort.. Idag har jag inga direkta planer mer att jag ska försöka hinna måla, fixa naglarna och baka bullar... Där emellan ska jag hinna packa upp lite med . :) Måste verkligen fixa i klädkammaren så jag vet vart jag ska göra av alla handdukar,lakan och våra kläder.. Barnen har ju sina garderober lixom men vi då ..

ska se om Wilja möjligtsvis vill sova lite så ska jag upp å plocka lite i bellas rum.. :) fortfarande kläder som ska vikas in osv.. Men alltid lättast när lillan sover.. trött är hon iaf för hon jäspar :P

undra vad jag ska bjuda på för bilder idag ... från när vi var på leos i växjö eller kanske lite bilder från bamse i skogen.. :P tänkte dela upp de lite så det kommer lite bilder varje dag :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0