Måndag

2012-08-06 - 19:55:08
jag har trott att det varit söndag hela dagen idag.. Konstigt. Eller inte. jag var ju ute igår. på strand. så kul! lagom med dricka, för mycket folk och toppen sällskap. :)
idag mår jag prima. lite seg men inte så konstigt, var ju ett år sen jag var ute sist...
Allt hade gått bra med wilja. hon hade till och med sovit bättre än hon brukar. typiskt ;)

Nu håller jag på att koka lite majskolvar.. färska sådana.. ska bli smaskigt.. Imorgon är det dags att bli nyttig igen .. i helgen har de ju blivit alldeles för mkt onyttigt med skylle på att vilicia fyllt år å så.. :)
Lite bilder kommer när jag lagt in de på datorn .

Skulle mest skriva att vi har haft en toppenhelg:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0