Skulle behöva lite extra energi....

2012-08-08 - 19:28:07
>Idag har vi fått lite nytta gjort här hemma. klippt gräset å så nu ska jag ta tag i målningen i vilicias rum.. Tråkigt men fint blir de ju iaf.. :) snart kan hon sova i sitt rum igen.. om så bara för några nätter tills jag bestämmt hur jag ska göra resten . :P
Då är de dags för att fixa i wiljas och bellas rum.. :) skönt när de börjar bli klart även i deras så man kan inreda dem lite fint å så .. :)

Har ringt ang dagis för dem med.. snart så börjar bella på sitt nya dagis(hon börjar först) tror det kommer bli super :)
Jag hoppas på att få en höst med lite nytta gjort så som att läsa klart svenska b och engelskan sedan kan även jag söka till högskolan om jag skulle vilja =) skönt att ha den möjligheten iaf.
Är ju ett tag kvar tills dess iaf.

Nehe nu ska jag försöka samla energi så jag kan orka måla(eller ska jag ta det imorgon;) )

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0