Pluggdags

2012-01-17 - 19:07:19

Nu är det redan kväll. Barnen ligger i sängen och somnar nog vilken minut som helst om dei nte redan sover ;)
Till kvällsfika idag blev det havregrynsgröt, Favoriten just nu :) så de blir det även till frukost :) man håller sig ju mkt mättare på det än på bara mackor :) .
De har haft en bra dag på dagis som vanligt den senaste tiden ,Vilicia blev lite ledsen imorse men de gick över fort såg jag i fönstret när jag gick ;) . Tror de blev lite stressigt för henne imorse.. Men mitt fel, dålig planering och allt tog längre tid än vanligt, sen vill man ju inte komma försen till första matte lektionen :P .

Min dag har varit bra. Nu ska jag ta tag i lite pluggande tänkte jag . Lite matte innan huvudet stänger av helt. Till det blir det lite te med citronhonung. Muuums. vilken kväll :) .
Lite kakor till de så klart ;) .

Bjuda på en bild på vilicia hur det brukar se ut efter hon ätit gröt eller annan kladdig mat ;) snabbdusch i handfatet ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0