Rutiner.

2012-01-04 - 21:54:39

Nu börjasr klockan närma sig tio.. Jag ska snart ligga i sängen . Ska ju hinna läsa lite först innan jag måste sova tänkte jag :)
Måste börja lägga mig i tid nu. kan inte sitta uppe till tolv varje kväll,de funkar helt enkelt inte i längden . :)
Nu är det ju snart dags för dagis start och de med, Så då gäller det att få rutin på sina egna tider med.
Imorgon är tanken att jag ska hinna med lite plugg och så iaf. tvätta och fixa. så hoppas jag är piggare då än vad jag varit idag:) .

Snart är det nästa vecka :P jag längtar redan. då är det ultraljud igen och även ett besök till mvc.
Härligt.

Nej nu ska jag sova. :) hoppas ni haft en bra dag :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0