Söndag

2012-01-29 - 12:50:02
Sista dagen på denna veckan..Imorgon börjar 4 tuffa veckor.. vet inte hur jag ska orka.Är ju redan helt slut. Men somsagt 4 veckors praktik, Jag ska verkligen ge det en chans. Göra så gott jag kan . Mer än så kan jag faktiskt inte göra. Hälsan går först.

idag blir det en lugn dag . vilicia sover, hon har sovit länge nu . snart två timmar. vi har redan hunnit äta lunch. tokfia. :) hoppas hon vaknar på lite bättre humör nu, för innan hon la sig var hon inte alls rolig, bara massa gnäll. Efter att vilicia fått i sig lite mat tänkte jag att vi skulle gå ut en sväng.. En liten promenad gör nog alla gott. :) både barnen och mig.
sen kan jag passa på att handla med. vaniljsocker, mjölk och jäst.. Tänkte nämligen baka ikväll om jag orkar och hinner ;) .

Nehe . Nu ska jag ta det lugnt tills Vilicia vaknar :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0