Söndag

2012-01-22 - 09:36:51
Nu är det sista dagen på denna helgen.. Tiden går fort. Även om inte gjort ngt spciellt då jagv arit så förkyld.. Det verkar ju aldrig ge med sig.. Men mkt av nästäppan kanske har med bebis å göra med :P
Jobbigt  på nätterna bara .Men vill inte använda nässpray blir så lätt beroende av det.

Idag får vi lite besök iaf :) M kommer hit , blir nog lite bak å så:) mys.
Sedan kommer barnens faster ikväll. Behöver lite barnvakt imorgon på morgonen när bilen ska lämnas in ...
Sen får vi se vad vi hittar på.. Skulle tro att de blir wallander å lite chips å dip ikväll?låter helt ok i mina öron iaf;)Sen måste jag kolla på matten å så med.

Igår var jag super duktig.. städade i köket. skåpen med alla bakgrejer å sånt, kylen osv :) så kul när de blir skillnad. har lite kvar men mina barn är int så hjälpsamma;) haha så får ta lite i taget.
Nu leker dem förfullt på bellas rum.. den senaste tiden har de börjat leka ännu bättre ihop :) inte alls lika mkt tjafs. Kan vara vilicia som får sina rycka och s¨lår till bella ibland eller drar henne i håret, helt utan annledning.. Knäppis..
Postat av: Madde

Har samma problem med nästäpppan och blev rekommenderad rennäsans pluss. En koksaltlösning som inte torkar ut, och man kan ta den flera dagar i följd och som inte är beroende framkallande. De rekommenderar den till gravida.

2012-01-22 - 17:00:12
URL: http://madeleinethordsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0