Tisdag

2012-01-31 - 19:18:25
Nu ligger barnen i sängen sen ett tag tillbaka.. De la sig tidigt idag efter att ha tjatat ett tag. Men vi ska upp tidigt imogon så det gjorde inte så mkt . Hoppas de vill upp tidigt imorgon och att lämningen går bra även om den är tidigare än vad den varit ngn gång innan . För imorgon är det dags för praktik igen . En lång dag blir det på praktiken . Sen är jag ledig på torsdag, om jag inte får hoppa in som vikarie då . Fördelar med både lite ledighet och med att få vara vikarie :) har praktik hela helgen, så en ledig dag hade ju inte skadat, samtidigt som det är skoj med extra pengar :) Nu ikväll ska jag nog bara ta det lugnt,. lägga mig i tid. Kollar lite i mtteboken eftersom jag missade lektionen idag så får jag kolla vad dem gått igenom å så . känner att jag ligger lite efter i svenskan och mer kommer de bli pga praktiken . förra veckan missade jag pga sjukhusbesök och veckan innan av sjukdom. Vet inte hur jag ska komma ikapp, eller om jag heltenkelt ska välja och läsa det på distans sen.. Känns lockande med distans. då jag kan jobba mer om det behövs osv. Nehe . Nu ska jag göra varm choklad, lagom till halv 8 hos mig.. :)
Postat av: Emzi - Mamma till Dewin & Wilton & Bebis i magen

Sv: Jaaa när jag tittar på din mage så tror jag oxå att du väntar en liten tjej faktiskt,men hoppas ni får en kille. Det skulle ju va skoj med det andra könet med menar jag! =)

För vår del ska det bli skoj med en dotter eftersom vi redan har 2 pojkar!

Nästa gång är jag sugen på tvillingar! Synd att man inte kan få det på beställning bara! ;)

2012-02-01 - 09:55:08
URL: http://mammaemzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0