Tisdag

2012-01-17 - 14:40:32
Jaha nu är första matte lektionen avklarad. Känner på mig att det kommer bli mkt matte denna terminen ;). Har lite att plugga på till nästa gång. Matte c handlar ju mer om logiskt tänkande å så tydligen ;) det är inte min starka sida. hahaha .
Fortfarande ont i ryggen men hoppas de blir bättre sen .
idag har jag även fixat med lite jobb;) så hoppas på att få lite jobb nu innan bebis kommer ;) .

Ikväll står det matte plugg på schemat även kolla lite efter svenska läxan. annars blir de rätt lugnt.. rätt skönt å räkna matte idag när det fortfarande är färskt eller så :P .

Imorgon hoppas jag mitt efterlängtade paket kommer på posten :P .

Nu blir de lite mys å bus innan de blir matlagning, falukorv och stuvade makaroner :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0