Onsdag

2012-01-11 - 18:15:03
nu är det kväll igen. tiden går så himlans fort.
barnen ska snart sova och jag ska sätta mig och plugga. har lite å plugga på :)
På fredag börjar jag med svenska B också. Tråkigt ämne men måste få det klart ngn gång :P .
nästa vecka börjar matte c. ska bli kul å se om det är lättare eller svårare än matte b . har hört att det ska vara lättare ?

Imorgon blir det en lugn dag. inga direkta planer. skönt.
nästa vecka börjar "allvaret" med ännu mer plugg än nu . men de kommer gå bra. skönt med en lugn första vecka :)

Nehe nu ska jag mysa med barnen innan de ska sova.




Hoppas , varför så lång handläggningstid. två veckor. hoppas de går fortare. Nästa vecka iaf :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0