Länge sen

2012-07-31 - 13:23:21
das för ett litet inlägg i bloggen tänkte jag .. var ju ett bra tag sen sist..
Skönt att blogg från en dator igen . Har även massa bilder att dela med mig av . :)
men vart ska jag börja....
Vi har flyttat till vårt nya hem. känns faktiskt super.. Jag trivs redan .. Idag har jag skruvat ihop en byrå till sovrummet. vi har ingen tv bänk än men det kommer. Håler på att fixa i vilicias rum. får ta ett rum i taget. Sedan ska jag komma på ngn praktiskt lösning att bygga om i garderoben.. Är bara ett stort tomt rum ungefär ina hyllor osv..Dock är de snetak vilket gör de svårare att planera.. Men ngt ska jag nog komma på .
i har två garderober, en lite mindre och en stor. Så båda måste fixas.. Vi har nämligen inga andra garderober i vårt rum. Barnen har i sina men de löser sig. Tänkte göra om den lilla till massa hyllplan bara tror jag där man kan ha lakan och handdukar.. Den stora vill jag ju ha som walk in closet ;) haha .
Nog om lgh . tänkte lägga ut lite bilder sen på hallen innan jag gjorde om den.  :) Så får det bli lite i taget. :D
 
På tal om ngt helt annat, Tusan vad vädret är konstigt. för bara en halvtimme sen fick jag springa ut och hämta in alla tvätt för det började regna.. nu skiner solen igen lixom .. knäppt.. Undra om jag ska sätta på en maskintvätt till eller om de kommer börja regna då...
 
Wilja ligger på golvet och tränar nacken .. eller halvsover;) hon skulle träna nacken men lite lat ä hon allt. :P
Vilicia sover och bamse sover.. Bella leker med en kompis. Så det är så otroligt lugnt här nu..
 
Ni kanske vill veta hur denna veckan ser ut? . blir en lugn vecka..på torsdag ska jag nog rida en sväng. lördag fyller Vilicia 2 år.. redan lixom.. tiden går alldeles för fort. på lördag är det även dop..så vilicia får bli firad av alla andra på söndagen .. Kommer bli en super helg. :D
 
Nehe bilder kommer senare :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0