Lördag

2012-07-01 - 00:24:15
klockan är kvart över tolv och jag borde verkligen sova.. Men jag är pigg som vanligt. har suttit och pluggat till nu faktiskt. nu är allt inskickat åp klart. sista kursen är färdig(om jag blir godkänd då) Bara betygssamtal kvar. Sen är jag färdig undersköterska. jag är så förbannat glad och stolt. Äntligen! Även om det kanske inte är drömjobbet så är det en god bit på vägen. ja har min första utbildning.Allt går om man vill eller hur . Nu har jag bara svenska b och engelska a som jag tänkt läsa till hösten. Sen kan jag även söka in till högskolan när jag vill göra det. Men först ska jag har sommarlov/vara mammaledig.. Barnen har slutat dagis och när sommarlovet är över ska de börja på ett nytt. spännande. flytten börjar närma sig.,

Idag har vi iaf haft en toppendag. åkte hemifrån tidigt på morgonen och åt frukost tillsammans med syster. sedan var den utställning. ingen riktig men för skojs skull med riktig domare. Där bamse var med så klart och jag kan inte vara annat än stolt. Han kom 1:a bland valparna och fick ett bra helhetsintryck(utmärkt) och de skrev även att han var en trevlig liten kille och mycket lovande. Kommer inte ihåg allt men ska givetvis skriva här sedan när jag vet.
Nu ska jag ställa ut han i augusti troligen. hoppas de kommer gå bra :)
Duktiga killen .

Sedan så har barnen badat för första gången i år. Jag har bränt mig . men attans vad jag njutit av denna sommar dag..
Men nu blir de sängen imorgon är det mkt som ska hinnas med. Bauhaus står på schemat bland annat.

God natt
Postat av: 21 år mamma till William & gravid med tösen

har inte vart inne här på ett tag med grattis till er 3:a !
i vilken vecka kom hon i? Kände du veckan innan att ngt var på G?
väntar ivert på min tös!
kram

2012-07-01 - 19:23:03
URL: http://www.mittlivv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0