300 kr! Sjukt!!

2012-06-11 - 23:28:17

Jaha nu är de en ny vecka igen. Idag har jag varit i lgh. Slipat lite Dick inte så mkt då vilicia var med. Var tydligen inget dagis idag;) planeringsdag. Vilken dålig koll jag har;) haha. Tur att jag ringde innan jag kom dit. ;)

Imorgon blir det till å lämna vilicia på dagis sen ska jag nog gå en runda med wilja om hon är vaken. För sen är de dags för plugg.skönt att de snart är klart:)
Sen kommer älskade isabelle hem och på kvällen ska vi till dagis en sväng:) härlig dag helt enkelt :)
Bokat datum till dopet nu så det är klart. :)

Snart onsdag då är de dags för hjärtläkRen med wilja.de går nog bra. Det måste de. Undra om mitt hjärta är påverkat ngt sen förlossningen , skA bli spännande och se och även höra från min läkare om varför jag kan ha fått förmaksflimer. Men det är nästa vecka de. Sjukt att det kostar 300 kr att gå till en hjärtläkare.om man inte har råd vad gör man då lixom? Endel vill inte be om hjälp utan skiter kanske i det då istället. Sjukt de där iaf.

Nehe nu ska jag försöka sova. Imorgon blir de kanske lite bilder om de hinns med:)

Postat av: amanda

det kostar alltid att gå till läkaren när man blivit över 18 år, bara en undersökning på en vårdcentral kostar 200kr . Håller med dig om att de borde vara gratis.

2012-06-12 - 18:42:15
URL: http://amandawibergsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0