Fredag

2012-06-29 - 22:04:06
Nu sitter jag här en fredag kväll . känner mig så otroligt pigg. kanske för att jag är uppe i varv, mkt somn ska fixas och mkt skoj som händer nu de närmsta tiden . Imorgon ska vi mysa med syster som är i en stuga på öland. de är hundutställning där bamsebus ska delta och sedan massa barn som mina barn kan leka med. Lycka.

Har en söt apbebis som ligger och myser på sin filt här i soffan. fast hon skulle träna nacken så la hon sig hellre som en liten apunge med knäna under mage.. Sötnos

efter syster blir de hem å sova(antar att vi är där hela dagen om vädret håller sg fint) sedan bär de av iväg . fixa å trixa med lägenheten. En sväng till bauhaus för lite mer shopping.. typ stammis där nu.. Men efter denna gången så blir de bara en gång till troligen då lister ska köpas. Idag blev vi även med induktionshäll . Nu ska bara ugnen köpas med.. :)

Ska bli så kul å visa er trappen sen när den är klar.. nu är den snart vit. Målas en gång till kanske två:D

Btw så är det sista pluggveckan .. På söndag är jag utbildad undersköterska.. LYCKA! . har en inlämningsuppgift som ska in innan dess. hejja hejja.. allt går om man vill. Två kvällar me lite sömn med vad fasen gör det när man är klar sen ? känner mig så otroligt stolt över mig själv faktiskt.. och jag ska NJUTA av detta sommarlov. Sen får vi se hur hösten kommer se ut. :)

Nehe nu vill min söta Wilja mysa med sin mamma. eller hon vill snarare ha mat å en torrblöja skulle jag tro.. har höt några pruttar ända hit :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0