kan inte låta bli att längta

2012-06-13 - 20:54:09
Nu är även denna dagen slut. Idag har de varit sommar fest på dagi.. jätte lyckt. vi hade med oss lite youhurt, pankakor å lite så till picknick, sedan var Duran därå sjöng lite allsång med barnen . De var mycket uppskattat måste jag säga. Vilicia dansade för fullt. :P
Idag har jag varit på sjukhuset och kollat Wiljas hjärta. Allt såg bra ut, hålet hade växt igen. Snacka om lycklig mamma :D:D:DUnderbart besked.

Imorgon är det bvc och hund vaccinering. Sedan ska jag kolla mitt hjärta nästa vecka.
MKt nu . Men tiden får gärna gå fort för jag har så mycket att se framemot.

Först flytten. sen dop. en underbar sommar, Födelsedagar . och jag längtar redan till nästa sommar :D:D
Ibland kan man verkligen känna hur allt flyter på , att trots att man är sjukt trött ibland och att man har mycket att stå i så känns det ändå så bra. Det är de dagar man ska njuta lite extra. Man får aldrig tillbaka denna tiden och jag njuter av varje stund(trots de förbaskade trotsen eller när barnen blivit alldeles för övertrötta) Men även om jag njuter varje sekund så kan jag inte sluta att längta, längta efter sådant man planerat längre fram, nästa år. Längta tills just trotsåldern är över även om det är så otroligt mycket som händer just nu med tal. nyfkenhet ocv ..

Ja jag kan inte säga annat än att just nu är jag så förbaskat nöjd..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0