uppdatering om läget

2012-06-07 - 18:19:09
Nu var det ett tag sen jag skrev här. Har helt enkelt haft fullt upp.
de kommande tre veckorna är ganska fullplanerade också :) men det är ju bara kul.
imorgon är det studentfirande som står på schemat och även inhandling av golv till nya hallen :)
på måndag ska det slipas. den fula furu trappan ska bort.. :D:D

Här hemma rullar allt på ganska bra .Nästa vecka är det läkarbesök med Wilja, Kolla hennes hjärta igen hoppas det ser bra ut. Hon ska även vägas igen hoppas hon gått upp lite mer då :)
nu i veckan vägde hon 3130 gram . Inte ens uppe i vilicias och bellas födelsevikt än. Hon växer sakta min lilla skatt.
tiden går så fort. imorgon är hon hela 4 veckor. Vart har tiden tagit vägen? .
Idag är bamse 12 veckor, nästa vecka är det dags för hans vaccination.
Han är en otroligt lugn hund. hur mysig som helst. Inga olyckor på nätterna och är väldigt duktig med å säga till på dagarna. Han har verkligen vuxit så sjukt mkt sen vi hämtade honom. Han växer så de knakar men inte så konstigt de blir ju en stor hund av han :P Bokat valpkursen nu med så det ska bli super kul.

Igår var dagen jag väntat på länge. Vi förlovade oss. :) Jag är så lycklig.

 Min fina ring i vit guld och vanligt guld och tre diamanter.



Postat av: Emzi - Mamma till Dewin , Wilton & Alwida

Ett stort grattis till er! Hur många år har ni varit ihop? Kram

2012-06-10 - 09:42:44
URL: http://mammaemzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0