Härliga vårdagar :)

2012-03-24 - 20:50:22
Vi har haft två toppen dagar ute i solen . :) man kan ju inte annat än att njuta.
I fredags grillade vi och myste en massa. Barnen gick till dagis till kl 12 så en kort dag. Lite lagom. Jag hann packa ihop de mesta som vi skulle ham ed oss sen fick vilicia sova en stund innan vi åkte :)
Idag har vi varit ute från  morgon till kväll. Ätit ute . fikat ute och ridit :) har haft en helt toppen dag. Barnen var trötta när vi kom hem vilicia somnade strax innan 7 bella var däremot vaken till halv 8 då hon ville lägga sig i soffan(brukar sluta med att hon somnar) så då fick hon gå å lägga sig ist :P .

Jag har hunnit med å ta en dusch å så . känner mig lite yr, hoppas inte det är migrän som är på g.

Nehe lite bilder får avsluta detta inlägget :)
jag ska försöka plugga lite med är det tänkt.- inte det minsta sugen men ngt ska jag nog få gjort. desto mindre å göra imorgon :)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0