Måndag och ny vecka :)

2012-03-26 - 19:10:06
Tänkte mest uppdatera lite för att visa att jag inte glömt bloggen ;) haha .
Fortfarande fint väder här. så skönt. vi är inne i en toppen vecka med massa att se framemot.
på onsdag ska jag klippa mig. vilket jag faktiskt ser framemot lite extra;) haha inte ofta jag går å klipper mig. alltid skönt med lite egentid och få bli lite fin i håret. hoppas de blir bra iaf ;) ska även göra ett hårtest på migg hår för att se om jag har bra kvalite på håret ;) så det ska bli lite extra spännande. :)

På torsdag är det ultraljud på schemat. ska bli kul å se hur stor bebis är. :P och roligt å se hur bebis ligger :P . tror fortfrade huvudet är uppåt. :P

Nehe nu har jag inte tid för mer bloggandet utan dags  å plugga lite. och även städa.

ha en bra kväll :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0