Söndag

2012-05-06 - 08:49:01
Tänk nu har det redan gått en vecka. tiden går alldeles för fort. :) En dag närmare bebis ankomst :) när h'n vill komma de vill säga.. Gärna typ till helgen ;) men de är nog ingen risk, utan bebis stannar nog iaf 4 veckor till ;) haha . känns som att jag kommer gå över 9 dagar denna gången ;) vet inte varför bara en känsla.

Idag har vi inte så mkt planer iaf.. Hämta hem bella som stannade kvar med farmor å farfar igår.:) skönt med lite egentid med dem för henne å så med :) bli lite extra bortskämd.
jag har lite plugg som ska hinnas med ikväll när barnen lagt sig tänke jag .

imorgon har vi inga planer alls mer än dagis för barnen .. å plugg för mig då . ska rökna massa matte så jag kan göra det nationella provet snart tänkte jag . :)

nehe nu ska jag ta tag i hemmet :) ha en bra dag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0