God morgon=)

2010-08-08 - 08:19:22
God morgon=).
Idag är det sista dagen denna veckan:). och en vecka kvar tills jag fyller 20.. undra vad man ska hitta på då.. just nu lutar det åt att bara laga någon mat å så med min å älsklings familj.. blir inte massa firnde iaf..

Vi sov till halv 8 idag skönt:) . trodde dock kl var mindre för det var inte så ljust i sovrummet.. så blev glatt överraskad när jag tittade på klockan..tråkigt att det är så trist väder..det får ju gärna vara blå himel å så utan att det ska vara 30 grader . :P

Påbörjade förlossningsberättelsen med isabelle igår kväll men kom inte så långt ;) så ska se om jag kan fortsätta sen när barnen sover eller ikväll:)

Nehe nu blir det frukost å så :) ha en bra dag allihopa
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

Hur länge blir Jakob hemma hos er då? :)

2010-08-08 - 10:34:47
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0