God morgon

2010-08-09 - 09:06:00
Nu är det frukost som gäller:)
bella sov länge idag till halv 9 eller ngt tror jag.. jag å vilicia gick upp strax efter 8. skönt å sova länge.. jag har ont i huvudet som tusan vet inte varför hade huvudvärk igår med.. har dock inga panodil hemma så de måste jag köpa..
Idag har vi inga planer.. Tea är här med.. Bella blev överlycklig när hon såg henne stackars tea får inte en lugn stund:P.
Men hon ska bara vara här tills mamma slutat jobbet.
jag hade tänkt gå en sväng å så idag men regnar det så känns det inte så lockande :P .
få se var dagen har att erbjuda helt enkelt.. är sugen på att baka å så med..


så mysigt hade lilla vilicia det igår när vi kollade på beck ;)



vagnen lite dålig bild men de fåår duga =)
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

Varför har ni vagnarna i vardagsrummet? :P

2010-08-09 - 10:59:10
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

Jo men menade mer varför båda vagnarna var i vardagsrummet? :) Att lillan sover i sin kan jag förstå =)

2010-08-09 - 12:20:59
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0